flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

«Робота суду організована на належному рівні» - такі результати опитування учасників судових проваджень в Оболонському районному суді м. Києва

05 грудня 2019, 10:17

В рамках проекту «Опитування учасників судових проваджень щодо їх задоволеності якістю функціонування судів у м. Києві» у межах програми реформування  сектору юстиції «Нове правосуддя» Агенства США з міжнародного розвитку (USAID), протягом липня 2019 року в Оболонському районному суді м. Києва проводилось опитування відвідувачів суду за методологією карток громадянського звітування.

Вже наприкінці листопада 2019 року Програмою «Нове правосуддя» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Державною судовою адміністрацією України, ГО «Міжнародна фундація розвитку» підведено підсумки проведеного опитування та під час круглого столу презентовано  звіт за результатами дослідження «Опитування учасників судових проваджень щодо їх задоволеності функціонування судів у м. Києві».

Так, згідно наданого звіту, респонденти заявляють, що в цілому до Оболонського районного суду м. Києва легко додзвонитися і отримати потрібну інформацію; графік роботи канцелярій сформований доцільно і дає можливість громадянам вчасно, безперешкодно подавати позови, ознайомлюватись із матеріалами справи, отримувати процесуальні рішення суду.

Також респонденти зазначили, що у приміщенні суду достатньо місця для очікування, оформлення документів, підготовки до засідань, наявний вільний доступ до побутових приміщень для відвідувачів. Крім цього, респондентів задовольняє розташування кабінетів та залів судових засідань в суді, дошок оголошень, тощо.

Відзначено, що більшість респондентів користувались сторінкою суду у мережі Інтернет і з легкістю знаходили потрібну їм інформацію.

Робота працівників суду і суддів є задовільною для більшості респондентів.

Однак відмічено, що наявна в суді матеріально-технічна база не забезпечує потреб працівників суду для ефективного виконання своїх обов‘язків.

Враження респондентів від візиту до суду в цілому відповідають їх очікуванням.

Крім цього, респондентами надано рекомендації задля покращення перебування в суді відвідувачів. Зокрема, запропоновано облаштувати в суді зону доступу до WI-FI; покращити матеріально-технічне оснащення суду; провести аудит доступності приміщень суду для людей з інвалідністю, тощо.