За підрахованими даними встановлено, що в опитуванні прийняли участь 75 громадян – відвідувачів суду. Проаналізувавши висловлену в анкетах думку громадян – відвідувачів можна дійти до висновку, що респонденти в переважній більшості позитивно оцінюють роботу Оболонського районного суду м. Києва.
Зокрема, з підрахованих відповідей на питання щодо оцінки зручності умов перебування громадян проаналізовано, що зручність умов перебування громадян у суді оцінено оцінками «відмінно» – 18 респондентами (24% всіх опитаних), «добре» – 32 респондентами (42,66% всіх опитаних), «задовільно» – 20 респондентами (26,66% всіх опитаних), «незадовільно» – 2 респондентами (2,66% всіх опитаних), «важко сказати» – 3 респондентами (4% всіх опитаних). Загалом 93,32% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 2,66%, не визначились з відповіддю 4% осіб.
Повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду, відмітили оцінкою «відмінно» – 24 респондентами (32% всіх опитаних), «добре» – 37 респондентами (49,33% всіх опитаних), «задовільно» – 11 респондентами (14,66% всіх опитаних), «незадовільно» – 1 респондентом (1,33% всіх опитаних), «важко сказати» – 2 респондентам (2,66% опитаних). Загалом 95,99% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 1,33%, не визначились з відповіддю 2,66% осіб.
Ефективність роботи суду оцінили оцінкою «відмінно» – 25 респондентів (33,33% всіх опитаних), «добре» – 35 респондентів (46,66% всіх опитаних), «задовільно» – 13 респондентів (17,33% всіх опитаних), «незадовільно» – 2 респонденти (2,66% всіх опитаних), «важко сказати» – 0 респондентам (0% всіх опитаних). Загалом 97,32% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 2,66%, не визначились з відповіддю 0% осіб.
На питання щодо ставлення суддів до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо, 49 респондентів (67,12% опитаних) відповіли, що судді ставляться до них коректно та ввічливо, «скоріше так» – відповіли 15 респондентів (20,54% всіх опитаних), «скоріше ні» – 2 респонденти (2,73% всіх опитаних), про неввічливість і некоректність суддів зазначив 1 респондент (1,36% всіх опитаних), 6 респондентів не змогли надати чіткої відповіді на питання (8,21% опитаних). Загалом 90,39% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 1,36%, не визначились з відповіддю 8,21% осіб.
Коректне та ввічливе ставлення працівників суду до відвідувачів суду підтверджено 53 респондентами, що становить 70,66% всіх опитаних, «скоріше так» – 16 респондентами (21,33% всіх опитаних), «скоріше ні» – 2 респондентами (2,66% всіх опитаних), негативно оцінено 1 респондентом (1,33% всіх опитаних), 3 респонденти (4% всіх опитаних) вагались надати відповідь. Загалом 94,65% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 1,33%, не визначились з відповіддю 4% осіб.
Ставлення осіб щодо забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ розподілилось наступним чином: 52 респонденти, що становить 69,33% всіх опитаних, відмітили справедливість, незалежність та неупередженість при розгляді справ судом, «скоріше так» – відповіли 14 респондентів (18,66% всіх опитаних), скоріше ні – 5 респондентів (6,66% всіх опитаних), негативно оцінили – 2 респонденти (2,66% всіх опитаних), 2 респондентам (2,66% опитаних) важко відповісти. Загалом 94,65% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 2,66%, не визначились з відповіддю 2,66% осіб.
Підсумовуючи в середньому відповіді респондентів на 6 запитань, позитивно оцінили організаційну діяльність суду 94,39% всіх опитаних, негативно лише 2% та не визначились з відповіддю 3,58% осіб.
Так, слід відмітити пропозиції і зауваження громадян, що були відмічені в анкетах. При опитуванні респонденти зазначали, що головою суду дуже якісно здійснюється організація роботи суду. Зазначено також, що на відміну від більшості державних закладів у суді дуже ввічливі та чуйні працівники, які завжди допомагають та відповідають на питання.
Таким чином, проаналізувавши результати відповідей на окреслені запитання в анкеті, можна прийти до висновку, що в цілому громадяни – відвідувачі суду задоволені організацією роботи та ставленням суддів і працівників суду до громадян.