Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
УВАГА КАРАНТИН !!!
З метою запобігання розповсюдженню особливо небезпечного вірусного захворювання серед відвідувачів та працівників суду, а також враховуючи обмеження в перевезенні громадським транспортом, рішенням зборів суддів продовжено особливий режим роботи Оболонського районного суду м. Києва до 30.04.2021 включно, зокрема:
1. заборонено заходити до приміщення суду особам, з ознаками респіраторних захворювань;
2. припинено допуск в судові засідання осіб, які не є учасниками судового процесу;
3. суддям рекомендовано відкласти (оголосити перерву/зняти з розгляду) розгляд справ усіх категорій де обов’язкова участь сторін обумовлена чинними процесуальними кодексами, окрім випадків, коли проведення судового засідання обумовлено необхідністю захисту прав учасника процесу чи охорони загальносуспільних прав та інтересів, та існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим у зв’язку з не проведенням судового засідання;
4. з метою попередження розповсюдження інфекційних захворювань, у тому числі викликаних коронавірусною інфекцією, можливо використати лише альтернативні шляхи звернення до суду з позовними заявами, клопотаннями, заявами про отримання копій процесуальних документів, скаргами тощо, а саме: за допомогою поштового зв’язку, підсистеми «Електронний суд», електронної пошти суду inbox@ob.ki.court.gov.ua, а також через скриньку, встановлену на 1 поверсі в холі суду.
Видача копій процесуальних документів, виконавчих листів, відповідей на звернення здійснюватиметься поштовим зв’язком чи в електронному вигляді.
Телефони суду: загальний відділ - 418-73-60;
цивільний відділ (цивільна канцелярія суду) - 426-45-71;
кримінальний відділ (кримінальна канцелярія) - 426-45-72;
адміністративний відділ (канцелярія щодо розгляду справ про адміністративні правопорушення) - 426-45-60.
Просимо поставитись з розумінням до тимчасових профілактичних заходів.